رفع اختلال ارجاع تماس‌های ۱۱۰ به سایر واحد‌های امدادی 

سرهنگ امیری از رفع اختلال ارجاع تماس‌های ۱۱۰ به سایر واحد‌های امدادی از طریق درج کد ۹۸ بعد از شماره واحد‌های امدادی و ۲ روش دیگر خبر داد.  

سرهنگ محسن امیری در خصوص اختلال در راهیابی تماس‌های ۱۱۰ به سامانه‌های هلال احمر و اورژانس گفت: برابر پیگیری‌های انجام شده از طریق شرکت مخابرات استان کرمان، مشخص شده اختلال در راهیابی تماس‌های ۱۱۰ به سمت دیگر واحد‌های امدادی مربوط به برخی از انواع گوشی‌های وارداتی مانند Xiaomi و Nokia و چند مدل دیگر بوده که به صورت پیش فرض تماس‌های شهروندان با ۱۱۰ را به سمت ۱۱۲ و ۱۱۵ راهیابی می‌کنند.

وی افزود:  بدین منظور شهروندانی که نیاز به فوریت‌های پلیسی از طریق تماس با این گوشی‌های خاص را دارند می‌توانند از ۳ طریق از این اختلال در راهیابی جلوگیری کنند که روش اول گرفتن کد بین المللی ایران (۹۸) بعد از شماره اضطراری به شکل ۱۱۰۹۸ یا ۱۱۲۹۸ یا ۱۱۵۹۸ می‌باشد.

رئیس اداره ارتباطات زیرساخت معاونت فاوا پلیس استان کرمان ادامه داد: روش بعدی گذاشتن علامت مثبت + بعد از شماره اضطراری به شکل +۱۱۰ یا +۱۱۲ یا+۱۱۵ و روش سوم هم تکرار عدد آخر شماره اضطراری به شکل ۱۱۰۰ یا ۱۱۲۲ یا ۱۱۵۵ می‌باشد تا تماس شهروندان با هر واحد امدادرسان مورد نظر، به همان واحد متصل و پاسخگویی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.